Elektronik Sigara Kulübü, E-Sigara, Likit, Destek Forumu

Tam Versiyon: eleaf
Şu anda arşiv modunu görüntülemektesiniz. Tam versiyonu görüntülemek için buraya tıklayınız.
elimde eleaf istick pico rtda var 04.06.2020 de ürün bana ulaştı. Yanlış almışım 300 tl ye bırakırım sadece bir kez denemek için kullandım.

-gaziantep
Numara yazarmısın acil
(23-07-2023, Saat: 13:03)Oquzhan2707 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Numara yazarmısın acil

Adamın konuyu açtığı tarihe bak lütfen.  Big Grin
(23-07-2023, Saat: 13:03)Oquzhan2707 Adlı Kullanıcıdan Alıntı: [ -> ]Numara yazarmısın acil

05426483572